Jeg skylder en info om det med bh’er

Jeg skylder en info om, hvor man kan få så formidabel service, når man køber bh’er. Jeg kender kun ét sted, nemlig Emmas Lingeri, som ligger på Gammel Kongevej. Det er en lille kaotisk butik, med uendelig meget undertøj og ALTID tid nok til at måle, vurdere, hjælpe og diskutere formen på ens barm i de forskellige bh’er. Der står ikke små nipsepiger, der bliver forskrækkede over alt over en b-skål. Ne,j der står kvinder, der ved hvad de taler om og forstår, der skal noget støtte til. Både til barmen og i den besværlige proces det kan være at finde den rigtige bh!

1 responses to “Jeg skylder en info om det med bh’er

  1. Og som siger “Undskyld!”, hvis de kommer til at kigge ind bag forhænget lidt for hurtigt. I den branche er diskretion en del af professionalismen, og det har d’damer fattet. Dejlig butik. Sidst jeg var der, kunne jeg dog ikke få en plasticpose (men fik så en anden slags pose), for der var ingen af damerne, der ville gå i kælderen og hente nye. Der var nemlig en edderkop dernede. Det fik mig bare til at holde endnu mere af dem.

Skriv en kommentar