Hvem der bare havde en mark

Jeg har for første gang i mit liv fundet en grund til at bo på landet. Og muligvis så god en grund, at jeg snart flytter. For se hvad man kan, hvis man har en mark:

Jeg ville muligvis tisse i en stor lang bue, men er du gal jeg gad godt prøve det.

6 responses to “Hvem der bare havde en mark

  1. Jeg bor på landet, og nu ved jeg, hvad jeg skal lave i weekenden. Og jeg vil også have superhelte-kappe på!

  2. Jeg tror sådan en anordning i haven vil medføre op til flere slagtilfælde hos Arbejdstilsynet…. den er med sikkerhed forbudt af mindst 7 grunde….

    Men ja – jeg gad også godt at prøve :-))

  3. Om aftenen med tændt fyrværkeri i hver hånd = awesome!

  4. Vi har det bare så pisseskægt herude på landet! Nemlig!

  5. kors hvor jeg godt gad prøve, ville skrige himmelhøjt hele vejen. Jeg har marken, gamle lygtepæle, traktor, så jeg mangler bare elastikken, det kunne du måske komme med, så sku vi have det så sjovt.

  6. Sådan en gang bungyrun er simpelthen SÅ skægt. Sidder her på 3. sal og bliver helt misundelig, altså.

Skriv en kommentar