Hot date med Stinestregen

I foråret morede jeg mig med at have en ”fredagsmand”, der skrev på bloggen ind i mellem. Bare for at få et par dråber testosteron på siden. Nåmen, jeg har så lidt glemt fredagsmands-konceptet. Helt til jeg faldt over Stinestregen. Nu er det ikke fordi, jeg synes, Stine virker specielt mandhaftig, men hun er så sjov og anderledes og jeg elskerelskerelsker hendes tegninger, at jeg fik det sådan lidt tænk, ja tænk hvis hun ville gæstetegne hos mig en fredag.

Hun sagde ja helt uden at tøve – og min blog har derfor været i bad, har børstet tænder og barberet ben, for den har det lidt som om, den har en date med den lækreste blog i hele Danmark. Tag derfor godt i mod Stinestregen:

  

  

14 responses to “Hot date med Stinestregen

  1. Meget fin fredagsmand.

    Jeg tror at nosser er et ubetinget kompliment. Og har altid selv ønsket mig at være en af gutterne (det er jeg ikke. Mine drengevenner har altid kun været de søde übernørder. De er nemlig ikke FARLIGE ligesom alle andre drenge).

  2. Love it, men i virkeligheden hænger det nok nærmere således sammen: http://wysiwit.dk/2010/09/28/alfemale/

    Just sayin’

  3. …den tanke har jeg også tænkt om mig selv en gang i mellem :/

  4. Nårh…sød fredagsmand….♥●•٠·

  5. Ej. Jeg døde da godt nok lige af grin der…. Av min mave….

  6. been there…. eh det er træls!

  7. nåå piv.. men du har jo også ham den pæne mand:)

  8. Jeg er sikker på at skabshomoerne i det mindste vil snave med dig 🙂

    Skøn stribe, jeg må ind og besøge din blog.

  9. Jaaarmen så kom da her… Snav snav!
    FEDT!

  10. Fårk – er det det “en af guys’ne” betyder?! Måske man burde skrue ned for netundertrøjen og fodboldkommenteringen …
    Men er helt skudt i denne fredagsmand 🙂

  11. Stine er en fantastisk fredagsmand! – og meget kysagtig IRL er jeg sikker på!

  12. åh jeg var ved at dø af grin over denne fredagstegning… Måske fordi jeg så mig selv i den.. Åh “en af guttere”… suk!

  13. Nææææ, nu skriver folk også rare ting på ANDRES blogs… sa-weet! Tak for de pæne ord, og især tak til Cristine for at sende snav 🙂

Skriv en kommentar