Det med kjolen …

Hvad? Går jeres mænd ikke også i kjole?

Okay, det er faktisk også ret sjældent, jeg kan lokke Allan i én. Kjolen fra i går fik jeg i en af de sædvanlige pakker fra min Gudmor (hende hippie-professoren fra Amerika, jeg tidligere har skrevet om, der som regel giver ret overraskende gaver, som en pose hundeuld og en klap for øjet). I denne pakke, som kom i sidste uge, var der – ud over lidt røgelse, en knust skål og et rundt puslespil med afrikanske børn, som straks blev til et familieprojekt – denne kjole. Jeg prøvede den selvfølgelig på, hvilket fik mig til at ligne et kæmpe skur – og Allan til at nedlægge den kraftigste veto mod at jeg nogensinde tog den på igen. For at bevise hvor dum jeg så ud med den, tog han den på. Til vores begges overraskelse klædte den ham meget bedre end mig. Hvilket jeg selvfølgelig måtte forevige – samtidig med jeg loooooovede, at jeg ikke ville lægge det på min blog.

Jeg griner højt hver gang jeg ser billedet, så det er faktisk lige før det er 50.000 værd. For der var fandme ikke særlig mange andre ting at grine over i sidste uge … vel Japan?!

7 responses to “Det med kjolen …

  1. Min næste mand skal så meget være frisk på at hoppe i en kjole… Bare engang i mellem.

  2. Jeg synes faktisk at han så lidt sexet ud….altså på den der måde hvor en mand bare hviler SÅ meget i sig selv at han ikke kommer til at ligne en trans og ikke bliver bange, selvom han tager en lille frisk kjole på. Måske er det også måden han poserer – Nuttet 😉
    Måske en dag skal du prøve om du kan tage et foto af de der store øjne han nogle gange hypnotiserer dig med….det ville være sjovt at se.

  3. Jeg måtte liiiige læse indlægget fra igår en gang til… det er fantastisk!!! Vi glæder os til at få dig til Odense den 4. maj!!!!

  4. Niks … faktisk aldrig … og jeg tror det er en god ting 😉

  5. Jeg har syet en kjole til min mand. I guldpailletter. Fordi han hvert år – når den samlede lærerstab tager afsked med deres elever ved et brag af en koncert – allerhelst vil være Tina Turner. Den er så kort, at han må have badebukser på uden på netstrømperne, for at de private sager ikke danser alt for meget med lige i synet på skolebørnene. For ja, jeg har også været ude at købe netstrømper og BH i størrelse 2 meter bredskuldret mand.
    Så jo, min mand går skam i kjole; i hvert tilfælde én gang om året …

  6. Lone i Marsken

    Min mand går også i kjole. Op til flere gange om ugen. Men nu er han så også lige præst – så det………….

Skriv en kommentar