Smittet

Pik, jeg er blevet smittet.

Er nu halvt menneske. Halvt salmiakki.

19 responses to “Smittet

  1. Hvor pokker køber I det henne?? Har ikke set det nogle steder.

  2. Føtex. 10 kroner. Lige nu.
    DON’T GO THERE!!!!!

  3. tak for tip, jeg tager en anden Føtex end din! 😀

  4. Irma – og det er min absolut yndlingschokolade!!

  5. Kvickly – osse til en 10’er!

    Maren – æd tre plader på en dag, så er du kureret! Promise!

  6. Jeg synes det lyder mega vammelt, men elsker salmiak… Så nu tager jeg springet. Det er din skyld hvis jeg brækker mig.

  7. Det smager gudeskønt – kan sagtens æde tre plader på en dag (tror jeg nok, måske) – tak for indkøbstip 🙂

  8. Skal da vist lige en tur i Føtex i morgen 😉

  9. Mmmh – verdens bedste chokolade!

    Salmiakki + Bailey shots kan i øvrigt også varmt anbefales, det er lidt samme koncept!

  10. Så længe Netto ikke har dem, er der håb……

  11. Det lyder faktisk også lidt sam-ish.

    Eller roder jeg det sammen med finsk (igen nu)?

  12. Altså, det der halvt salmiakki.

  13. Uf, bare du aldrig havde vist den, nu blev jeg lækkersulten 🙂

  14. What? Er du nu også startet. Jeg sender fandme min pusher efter dig. Så kan du lære det. Sådan at stjæle andres dope.

  15. HOLD. NU. KÆFT. med det der!! Vi er nogen, der forsøger at gro en rygrad!!!

  16. Jeg er så sådan en dengse der hører efter og derfor lydigt er gået udenom den chokolade når jeg har set den (men på den anden side har jeg også nok afhængigheder af ALT MULIGT slik og chips så kunne måske ikke lige overskue mere lige den dag)

  17. Siger lige det samme som jeg sagde til Fuhrmann…. GULDBARRE MED HEKSEHYL – prøv det!!!!!!!

  18. Jeg synes det er megamegaklamt! Gro jer nogle smagsløg, eller noget.

    Eneste acceptable choko/lakrids kloning er den dyre fra Johan Bülow

    • Kan heldyvis heller ikke se det store trip i choko/lakrids-kombi! Men kan da sagtens fræse en 200 grams guldbarre ind på under et kvarter… ville jeg mene.

Skriv en kommentar