HJÆLP?!

Hvad sker der med min blog? Hvordan kan den bare pludselig se så frygtelig hæslig ud med en lang klat tekst for oven og resten centreret på den absolut hæsligste måde og hvor er min fine toga-award og alt det andet ude i højre side? Jeg er næsten sikker på, jeg ikke har trykket på noget.

HJÆLP?!

7 responses to “HJÆLP?!

  1. Ej Maren, undskyld men hvor er det godt at læse dit ønske om HJÆLP – det kunne ligeså godt være mig, så jeg kan altså ikke hjælpe dig. Vil bare skrive, godt sådan en fantastisk skribent som dig også har brug for hjælp, når det kommer til sideopsætning og sikkerhed om, at du bestemt ikke har trykket på noget – TAK! Kh Mie

  2. Jeg ved altså ikke ret meget om den slags, men synes det ser ud som om du er kommet til at skifte blogtema, eller på en eller anden måde har fået slettet de ændringer du evt. har lavet i et eksisterende tema? Kan det være tilfældet? Har du opgraderet til en nyere version af wordpress for nylig? Det kan, i nogle tilfælde, betyde at du mister de ændringer der er lavet i temaets stylesheet. Er det sort snak? Har du selv lavet de tilpasninger, der er lavet? Ellers, så tal med den der har. Han/hun kan sikkert hjælpe…

    Og nu jeg er her: du skriver fannanedderme godt, Maren. Jeg har efterhånden bøjet mig i støvet så mange gange, at jeg er helt hudløs på næsen. Så jeg er sådan set ligeglad om du skriver om dine børn eller om hvad der sker i Aserbadjan. Bare du skriver.

  3. Mette Bassett

    shit, min blog ser også pludselig anderledes ud og jeg VED jeg ikke har rørt ved noget. og jeg bruger endda et andet layout end dig. må være WordPress-folkene der har ændret noget….melder tilbage hvis jeg finder en løsning.

  4. Mette Bassett

    nå, de har åbenbart udfaset Cutline og erstattet det med Coraline temaet (uden at fortælle folk det).
    http://en.forums.wordpress.com/topic/wordpress-deleted-my-theme-wout-notification?replies=4#post-493996

  5. Hvad i al helvede!! Jeg gør det hermed officielt: Jeg HADER WORDPRESS! Hvordan kan de bare ændre på mit layout uden at spørge eller i det hele taget også hvis de havde spurgt.
    “It will make your blog more fun”, skriver de. Skal kraft edme give dem fun langt oppe i røven, skal jeg!
    Ja, undskyld for at jeg tager så meget på vej, men jeg er virkelig en idiot til at kode noget som helst, jeg tackler det væsentligt dårligere end når fisken ikke bider efter to kast og min IT-ansvarlige (being Smukke Allan) er begravet i arbejde. Hvilket betyder jeg bare skal finde mig i at de har vendt vrangen ud på min blog?! Vi taler frustration her, kvinder (og tre mænd), GIGA frustration. Var at skrive ikke mit helt personlige drug, bagbandt jeg mig selv lige nu, og nægtede at skrive et eneste ord til de skyldige havde fikset de. Så kunne de nemlig lære det, eller noget.

  6. Øv, ja det ser ikke godt ud :-S

  7. Tak! Jeg troede min blog var ramt af en eller anden ond østeuropæisk syge…

Skriv en kommentar